Боян Арсов връхлетя в А-отбора като Сехизмундо от „Животът е сън“ – може би най-силната роля на Йосиф Сърчаджиев от епохата му във Военния театър. В кожата на принца преди време влезе и Асен Блатечки в постановката на Бургас. Боян, който, естествено, няма как да е гледал двамата майстори, прави съвсем различна от тях интерпретация под режисурата на Дина Маркова, която също спечели „Икар“ – за дебют. Арсов е ярък и налагащ се – толкова е впечатлил журито на Икарите, че неговите членове са го избрали пред корифея Владо Пенев в „Бащата“ и добрият Бойко Кръстанов в „Петел“.
Неслучайно Арсов – един от учениците на блестящата преподавателка професор Снежина Танковска - почти всяка вечер има представление на „официалните“ сцени из София и Пловдив. Чаровникът, който се вихри като комик в Сатирата, всъщност е изключително трагичен в „Животът е сън“ на Калдерон де ла Барка – пиесата, която няма отговор на въпроса дали сънуваме, че живеем или живеем, сънувайки. Арсов във висока степен използва тялото си, за да предаде чрез него смисъла на думите. Чрез тялото си материализира и вечната дилема: дали човек се ражда лош или светът го превръща в чудовище.
"Животът е сън" е на новосъздадената формация „Зонг“ /в немския език - песен с послание/, а представлението се върти в "Червената къща". Дина и Боян кандидатстват за финансиране, но в крайна сметка сами продуцират проекта си. Арсов дори сам шие костюмите и прави маските за спектакъла. Първо репетират в хале на Сточна гара, после се приютяват в „Червената къща“, която по някое време се оказва затворена. Акостират в Театър "Азарян". Именно за своята Клариче от „Кралят Елен“, хит на „Театър Азарян“, Боян беше номиниран миналата година.
Вижте всички актуални новини от Standartnews.com